Vanavond collecte voor KiKa

• vrijdag, 18 nov 2016
  • Leestijd: 1 minuut

Vrijdag 18 november as. zal gecollecteerd worden voor KiKa (Stichting Kinderen Kankervrij). De collecte is ten bate van kinderkanker en in het bijzonder leukemie.

Het neefje van Rick Tel (sponsor Vishandel Tel), Thijs Klouwer (4) heeft sinds januari 2016 A.L.L. dat staat voor Acute Lymfatische Leukemie. Rick en Marsja Tel hebben begin november de marathon van New York gelopen, waarbij zij sponsoracties hebben gehouden ten bate van KiKa. Het bedrag dat zij hebben opgehaald was liefst € 27.000,-!

Het genezingspercentage bij deze ziekte is momenteel 75% en men wil dit graag naar minimaal 95% brengen. Enkele jaren geleden was dit slechts 35%. FC Volendam doet vanavond een beroep op iedereen om dit goede doel te ondersteunen.