Vanavond Gerald RÁ¶ben in LOVE Voetbal Extra

• woensdag, 02 nov 2016

Vanavond is Gerald Röben de hoofdgast in LOVE Voetbal Extra

Gerald Röben (60) leerde voor Fysiotherapeut aan de academie voor Fysiotherapie Tim van der Laan om daarna Osteopathie, Master Manueel therapie, Muskulo Skeletale Echografie, en Dry Needling te studeren en daarvoor ook te slagen.
Röben was werkzaam bij Richard Smith, in Volendam had hij een praktijk op het Doolhof, in de Marsstraat, Julianaweg en hij zit nu alweer 20 jaar onder de Pé Mühren tribune bij Sportcentrum Toptraining.
Twee keer was hij actief betrokken bij FC Volendam, zijn eerste periode was van 1988-1995 en zijn tweede periode van 2005-2011.
Belangrijke personen in zijn carrière waren Fysio Richard Smith, de overleden trainer Joep Steur, Arts Ruud Iflé en oud collega/clubchirurg dr. Arthur Kleipol en alle oud voetballers van FC Volendam die hij toentertijd onder zijn hoede had.
Gerald is getrouwd met Lydia Danklof en zij hebben twee kinderen, Matz (13) en Sebastiaan (12)

Om 18.30uur bellen met…Robert Molenaar

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe