Vanavond Henk Veerman in L.O.V.E. Sport “Extra”

• woensdag, 03 feb 2016

Vanavond om 18.00 uur SC Heerenveen spits Henk Veerman in L.O.V.E. Sport “Extra”

Henk Veerman (24) begon zoals iedere voetballer in Volendam bij de RKAV met voetballen. Hij werkte zich eerst op tot het eerste elftal van de zondag vierde klasser in Volendam, om daarna over te stappen naar het zaterdag elftal die toen in de Hoofdklasse speelde.
In 20012 stapte Veerman over naar buurman FC Volendam om eerst te starten in Jong Volendam.

Op 3 augustus 2013 debuteerde Henk Veerman in de hoofdmacht in de uitwedstrijd tegen Almere City FC (2-3). Na het vertrek van Robert Mühren naar AZ werd Henk een vaste waarde in de hoofdmacht. Hij speelde 46 competitieduels en scoorde 22 keer voor FC Volendam. In februari 2015 tekende de Volendammer een contract in Friesland bij SC Heerenveen tot medio 2017. Veerman debuteerde in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (3-1), hij kwam in de 90e minuut in het veld voor Mark Uth.

Nu lijkt Henk de slag om een plek in de spits gewonnen te hebben van Mitchell Te Vrede.

Om 18.30uur bellen met…Robert Molenaar

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe