Verkoop seizoenkaarten trekt aan

• dinsdag, 10 aug 2010

Het is inmiddels de derde week van de bouwvak, traditioneel een week waarin de meeste Volendammers weer terugkomen van vakantie. Dat blijkt ook wel uit de vraag naar seizoenkaarten. Na de relatief rustige afgelopen twee weken trekt de vraag naar seizoenkaarten nu weer aan. Volgende week vrijdag 20 augustus al staat de eerste thuiswedstrijd op het programma. Heeft u nog geen seizoenkaart besteld, kijk dan hier voor meer info over de seizoenkaarten.

De verkoop van de seizoenkaarten op de Jaap Jonktribune verloopt voorspoedig. De actie met de gratis sweater (zie beneden) wordt gewaardeerd door de supporters. Vooral de plekken in de vakken JD en JE zijn gewild, omdat deze vakken ter hoogte van de middenlijn zijn gelegen. Desondanks zijn ook in deze vakken nog seizoenkaarten te koop, wees er echter snel bij! Het uitzicht vanaf de lange zijde naar het veld is geweldig, de supporters zitten (gewoonlijk) uit de wind en de gloednieuwe kantine is dichtbij!

Over de huidige stand van de seizoenkaarten is nog niets te vertellen. Er ligt nog een flinke stapel reserveringen die verwerkt moet worden. Wilt u verzekerd zijn van een plaats in het nieuwe seizoen, reageer dan snel!

{foto1}
Uitzicht vanaf de nieuwe Jaap Jonk-tribune

Gratis sweater voor seizoenkaarthouders van de Jaap Jonktribune
Betalende seizoenkaarthouders (vanaf 17 jaar) van de nieuwe Jaap Jonktribune worden extra in het zonnetje gezet. Als welkomstgeschenk ontvangen zij bij het aanschaffen van een seizoenkaart een luxe sweater. Bij bestelling van de seizoenkaart kunnen zij hun maat (kinderen: 128-164 / volwassenen: S-M-L-XL-XXL) op geven. De sweater is voorzien van een klein logo van FC Volendam. Gratis seizoenkaarthouders zijn uitgesloten van deze actie.

Klik hier voor meer informatie over seizoenkaarten

FC Volendam start volgend seizoen een unieke supportersactie. Een actie die nog nooit in het betaalde voetbal vertoond is. Bij iedere winstpartij in de competitie geeft FC Volendam een rondje weg! Iedere betalende seizoenkaarthouder vanaf 17 jaar krijgt namelijk voor elke overwinning van FC Volendam in de Jupiler League in het seizoen 2010-2011 één consumptiebon. Met de consumptiebon kan één gratis drankje (alleen frisdrank en bier) worden verkregen. Wijnen en gedestilleerd zijn uitgesloten van deze actie. Met de consumptiebonnen kunnen géén etenswaren of snacks worden verkregen. Consumptiebonnen kunnen alleen op wedstrijddagen worden ingeleverd bij de horecaverkooppunten. Er zijn twee momenten van uitkering van consumptiebonnen: seizoenkaarthouders ontvangen het eerste gedeelte van de bonnen in de winterstop van het seizoen 2010-2011. De tweede uitkering is aan het einde van het seizoen 2010-2011. De consumptiebonnen zijn geldig tot 1 januari 2012. Gratis seizoenkaarthouders zijn uitgesloten van deze actie.