Verlengde hoofdsponsorovereenkomst HSB met FC Volendam officieel een feit

• maandag, 25 jun 2018

Nadat afgelopen maart het nieuws naar buiten werd gebracht dat het Volendamse bouwbedrijf HSB ook aankomend seizoen hoofdsponsor is van FC Volendam, zijn afgelopen maandagmiddag de handtekeningen gezet onder de overeenkomst.

De verlenging van het hoofdsponsorschap is een bevestiging van de hechte relatie die FC Volendam en HSB hebben. Sinds seizoen 2015/2016 prijkt het kenmerkende bedrijfslogo op de borst van het wedstrijdshirt en met het ondertekenen van deze overeenkomst zal dit ook in seizoen 2018/2019 het geval zijn.

Namens FC Volendam waren Martijn Molleman (Manager Commercie) en Klaas Schilder (Key Accountmanager) aanwezig. HSB werd vertegenwoordigd door directieleden Nico Klouwer en Camiel Honselaar.

Van links naar rechts: Nico Klouwer, Martijn Molleman, Klaas Schilder en Camiel Honselaar

Bij FC Volendam is men trots dat HSB ook het aankomende seizoen als hoofdshirtsponsor verbonden is aan de club:
“Ondanks dat al eerder overeenstemming werd bereikt, is het ondertekenen van het hoofdsponsorcontract voor ons een bijzonder moment. Het is wederom een bevestiging van de prima relatie tussen FC Volendam en HSB en stelt de club mede in staat haar ambities na te jagen. Sportieve prestaties staan bij ons op de eerste plaats en iedere commerciële “overwinning” waarmee wij de voorwaarden en omstandigheden voor onze selectie en jeugdopleiding kunnen verbeteren, is in dit proces een stap in de goede richting”, aldus Martijn Molleman.