Verslag Hollandia B1 - FC Volendam B2 (1-2)

• maandag, 09 aug 2010
  • Leestijd: 1 minuut

In de eerste echte oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen heeft de FC B2 in Hoorn tegen de B1 van Hollandia een goed visitekaartje afgegeven. Het begin was nog wat onrustig waardoor ballen niet goed aankwamen maar zeker het laatste kwartier en begin tweede helft was er rust en werd er heel goed en geconcentreerd gespeeld. Uit goede combinaties en snelle aanvallen werden heel wat kansen gecreëerd en was het spel een lust voor het oog. Johan Keizer opende de score met een schitterende vrije bal in de kruising. De 2-0 heet een eigen doelpunt al stonden er genoeg Volendammers in de buurt die dat klusje anders ook wel hadden geklaard. Het is dat het vizier nog niet helemaal op scherp stond want er hadden er nog veel meer in gekund. Het tegendoelpunt kwam uit een ongelukkig misverstand al werd de bal wel fraai dor de Hollandia speler in de kruising geschoten. Volendam liet zich hierdoor niet van zijn stuk brengen en speelde de wedstrijd heel gecontroleerd uit. Al met al een leuke start en als deze lijn doorgetrokken wordt, gaan we een heel leuk seizoen tegemoet.

Vincent