Verslag Jong FC Volendam - ADO '20

• woensdag, 23 jul 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Na een aantal uitstekende oefenwedstrijden kwam ook het moment dat de verhoging van de trainingsintensiteit zijn tol ging eisen . De meeste spelers zijn nog niet gewend aan vijf maal per week twee keer per dag zware trainingsarbeid. In de wedstrijd tegen Topklasser ADO’20 uit Heemskerk, die voor en na rust met twee verschillende selecties uitkwam, had een aantal spelers van Volendam moeite hun vorige goede niveau te handhaven. Toch kon een zege genoteerd worden. ADO’20 kwam nauwelijks tot een scoringskans waardoor doelman Jordi van Stappershoef een nul kon bijschrijven en aanvallend was een doelpunt van Boyd Stevens na een goede voorzet van de beste man aan Volendam kant, Genridge Pryor, voldoende.

Opstelling:
Jordi van Stappershoef, Denzel Pryor, Raoul Esseboom, Erik Schouten, Jermano Lo Fo Sang (Johan Keizer), Rafik El Hamdi, Daniel van Son, Dylan Mertens (Liban Abdulahi), Jessey Kuiper, Carlos Groen (Boyd Stevens), Genridge Pryor

Foto: www.ado20.nl