Versterking gezocht voor het Operations team van FC Volendam

• donderdag, 11 aug 2022

De Eredivisie is een fantastisch podium om op te spelen, maar FC Volendam wil daar graag verrassen. Een voetbalclub bestaat niet alleen uit de spelers, de technische staf en het spelletje. Achter de schermen gebeurt enorm veel om ervoor te zorgen dat alle processen en activiteiten gesmeerd lopen. Deze organisatorische ondersteuning is onmisbaar om een succesvolle club te blijven.

Op dit vlak willen wij ook vooruit en dus zoeken wij een collega voor ons Operations team.

Deze expert zoeken wij

•    Je bent goed in regelen
•    Je bent flexibel
•    Je vindt altijd een oplossing, hoe groot de uitdaging ook is
•    Je bent service-gericht
•    Je steekt de handen graag uit de mouwen
•    Je hebt uiteraard iets met voetbal en Volendam

Herken jij jezelf in deze punten? Reageer dan direct en wie weet ben jij straks onderdeel van het meest verrassende voetbalproject van Nederland

Het gaat om een aanstelling van twintig uur, werktijden in onderling overleg vast te stellen. Standplaats FC Volendam. Het salaris is marktconform. Versterk jij ons team? Stuur dan je cv en motivatie naar info@fcvolendam.org.