Vertrekkende spelers in het zonnetje gezet tijdens afscheid

• vrijdag, 21 mei 2021

Helaas eerder dan gehoopt zette FC Volendam deze week een streep onder het seizoen 2020-2021. Woensdag trainde de selectie voor het laatst en werden vertrekkende spelers tijdens een afsluitende activiteit in het zonnetje gezet.

Samuele Mulattieri, Giannis Iatroudis, Francesco Antonucci, Marco Tol, Zakaria El Azzouzi, Mohamed Betti, Nordin Bakker en Joey Roggeveen konden rekenen op een presentje en een dankwoordje van trainer Wim Jonk en teammanager Hans Bakker. Een aantal van hen keert voorlopig terug naar de club waar zij van gehuurd zijn, anderen zijn voor het nieuwe seizoen op zoek naar een andere werkgever.

Jong FC Volendam

Eerder op de dag werden ook de vertrekkende spelers bij Jong FC Volendam in het zonnetje gezet. Sam Lautenschutz, Max Veerman, Roy Tol, Darryl Baly, Amoah Sam, Andrei Vossen en Mitch van Kempen dragen vanaf volgend seizoen het shirt van een andere vereniging. Ook zij konden rekenen op een dankwoordje van hun trainer Johan Plat en presentje.

Eerste training

De eerste training van het seizoen 2021-2022 staat gepland op maandag 28 juni. Op een later moment zal het schema van de voorbereiding bekend worden gemaakt.