Video: Nieuwjaarsbijeenkomst FC Volendam

• maandag, 09 jan 2012
  • Leestijd: 1 minuut

Op zaterdag 7 januari werd in de Businesslounge van FC Volendam het jaar 2012 door de club ingewijd. Bestuurslid Cor Tol blikte terug op het voorbije jaar en zette de komende maanden in een lonkend perspectief. Het luisterend oor van de voltallige selectie en technische staf, maar ook van een aantal sponsors en vrijwilligers, hoorde de plussen en minnen van het voorbije jaar, ondersteund door een fraaie fotoreportage ter herinnering. In de play-offs werd geramd op de deur van de eredivisie, maar dat bleek vergeefs. Het stadion kreeg een facelift door de bouw van twee nieuwe hoekgebouwen. Daarmee werd de link naar 2012 gelegd. De komende maanden zal de waarde van die kostbare investering, waarvoor ook de gemeente zich bijzonder heeft ingezet, duidelijk worden. FC Volendam heeft ambitieuze plannen om de begroting op een hoger niveau te brengen. Veel hangt daarbij af van de prestaties van het eerste elftal. Aan de spelersgroep werd met name aandacht voor de laatste foto gevraagd, de tocht van de Heen-en-Weer 9 over de Dijk. Dat lonkt opnieuw.