(VIDEO) Teambuilding-uitje FC Volendam

• dinsdag, 29 mrt 2016
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen donderdag is er door de spelersgroep van FC Volendam een teambuildings-uitje georganiseerd. Soufiane Laghmouchi, Ties Evers, Guyon Philips, Jeroen Verhoeven, Hilal Ben Moussa en Elson Hooi kregen de opdracht om voor zo weinig mogelijk kosten een uitje te organiseren voor de hele spelersgroep.

Donderdagmiddag werd er eerst met de hele selectie gekart. Kevin van Kippersluis bleek over nog meer talenten te beschikken dan alleen voetbal. Hij was uiteindelijk de snelste en ging er met de beker vandoor.
Na het karten ging de selectie naar het hotel voor een heerlijk diner. Om 19:30 uur stond de oefenwedstrijd tegen VVG '25 op het programma. Deze wedstrijd werd gewonnen met 1 - 26 (!).

De zes spelers hebben het uiteindelijk voor elkaar gekregen om het teamuitje helemaal gratis te organiseren. Het karten, hotel, eten en drinken etc. werd allemaal gesponsord.

Het organiseren van dit soort teamuitjes is een initiatief van de technische staf van FC Volendam. Elke twee maanden wordt er een groepje van zes spelers gekozen om iets te organiseren voor de hele spelersgroep. Dit zorgt voor een gevoel van verantwoordelijkheid, initiatief en draagt bij aan de teambuilding binnen het team.