Vier je verjaardag in het Kras Stadion!

• woensdag, 18 aug 2010

Vanaf woensdag 18 augustus is het weer elke woensdagmiddag feest in het Kras Stadion. De verjaardagsfeestjes van de Kidsclubleden beginnen weer. Na de bouwvak was het Job de Boer die het eerste feestje van dit seizoen gaf. Job had 12 vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd. Ze kwamen gezellig bijeen in de clubcorner om met elkaar een patatje te eten. Frook kwam even langs om de jarige Job in het zonnetje te zetten en hem een kadootje te geven. Na het eten kregen de kinderen een rondleiding door het vernieuwde Kras Stadion. Na de rondleiding mochten de kinderen een uurtje voetballen met niemand minder dan Jack Tuyp en Henny Schilder. Tot slot kregen de kinderen nog iets te drinken en een zakje chips in de clubcorner. Als herinnering aan het feestje kreeg iedereen de foto mee die gemaakt is met Frook the Fox. Interesse in zo'n leuk feestje? Dat kan! De feestjes worden alleen op woensdagmiddag gehouden. Tot december 2010 zitten de woensdagen vol, alleen op 3 en 10 november is er nog een plaatsje vrij. Maar wees er snel bij want vol is vol! Voor meer informatie, kijk op www.kidsclubfcvolendam.nl of bel met 0299-809904.

{foto1}

{foto2}