Voetbaldrukker nieuwe broeksponsor FC Volendam

• maandag, 03 aug 2020

Vanaf woensdagavond, wanneer de jubileumwedstrijd ‘100 jaar voetbal in Volendam’ wordt gespeeld, treedt FC Volendam aan met een nieuwe broeksponsor. Voetbaldrukker prijkt vanaf dit seizoen namelijk op de voor- en achterkant van de broeken.

Dit jonge en dynamische bedrijf is sinds afgelopen seizoen aan Het Nieuwe Oranje verbonden geraakt via de programmaboekjes en het presentatiemagazine. In korte tijd is Voetbaldrukker uitgegroeid tot een zeer gewaardeerde partner van FC Volendam en met deze sponsoring wordt het partnership veder uitgebreid.

25 clubs

In januari 2019 is Voetbaldrukker begonnen met het verzorgen van programmaboekjes en magazines voor voetbalverenigingen. Op dit moment verzorgt het bedrijf voor meer dan 25 verenigingen uitkomende in de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, Tweede Divisie en Derde Divisie wekelijks de programmaboekjes. Tevens is Voetbaldrukker voor veel verenigingen dé partner als het gaat om drukwerk en allerhande promotieproducten. Voor FC Volendam is het bedrijf bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het leveren van onder andere vlaggen, spandoeken, reclameborden, flyers, en huisstijl.

Martijn Molleman, manager commercie van FC Volendam, is verheugd met de uitbreiding van het partnership. "FC Volendam maakt sinds vorig jaar gebruik van de diensten van Voetbaldrukker. Mede door het goede, constructieve contact met directeur Rob Peeters is nieuw leven geblazen in het programmaboekje dat rond wedstrijden wordt verspreid. De kwaliteit van drukwerk en de gezamenlijke win-winsituatie dat Voetbaldrukker biedt, is een vorm van samenwerking waar FC Volendam altijd naar op zoek is. Al snel bleek dat we goed zaken konden doen met Voetbaldrukker, omdat de waardering wederzijds is. Rob waardeert ons op commercieel en sportief vlak en wij kunnen optimaal gebruik maken van de beste inkoopcondities en de commerciële expertise van Voetbaldrukker."

'Samenwerking snel gegroeid'

Ook Rob Peeters, oprichter en directeur van Voetbaldrukker, is blij met de vernieuwde samenwerking. "Sinds afgelopen seizoen zijn wij zakelijk aangesloten bij FC Volendam als partner in drukwerk, programmaboekjes en het presentatiemagazine. In korte tijd ben ik verbonden geraakt aan de club en onze samenwerking is snel gegroeid. Ik hoop dan ook op sportieve en zakelijke succesvolle jaren. Wij zijn met Voetbaldrukker ontzettend gemotiveerd om hier een zo groot mogelijke bijdrage aan te leveren.”