Voetbaldrukker opnieuw in de boeken als sponsor

• vrijdag, 20 aug 2021

In de rubriek Wij Blijven Oranje spreken we met bedrijven die FC Volendam ook volgend seizoen trouw blijven als sponsor. Voetbaldrukker gaat ook weer in de boeken als partner van FC Volendam en is vanaf komend seizoen te zien als nieuwe broeksponsor van Jong FC Volendam. Een activatie die goed past bij het bedrijf, gezien de vele klanten in de Tweede Divisie, zoals Noordwijk, Rijnsburgse Boys, Ter Leede, VV Katwijk, FC Lisse en VVSB.

Bij de drie laatstegenoemde clubs is Voetbaldrukker met de naam Businessdrukker te zien op de broek. Ook is Businessdrukker "Official Suppier” geworden van Ajax, iets waar het team van Businessdrukker onwijs trots op is. Sinds 2019 is Voetbaldrukker zakelijk actief bij FC Volendam. Eigenaar Rob Peeters heeft een goed gevoel bij de club in het oranje. “Deze samenwerking is gestart via ex-medewerker Martijn Mollenman. Wij hadden, en nog steeds, een warm hart voor FC Volendam en wilden daarom meer gaan doen dan een standaardsponsor. Doordat Voetbaldrukker zeer actief is in de Bollenstreek kon Jong FC Volendam in het rijtje niet ontbreken.”

Sterke samenwerking

Commercieel manager Mike Tol is zeer tevreden met de samenwerking. “Wij zijn heel blij met Voetbaldrukker als topsponsor. Het is een bedrijf die niet gemist kan worden binnen een voetbalclub. Ook de samenwerking met Peeters is heel sterk waardoor wij hem graag keer op keer met een warm hart verwelkomen bij de club. Daarnaast levert de Voetbaldrukker matchmagazines en presentatiemagazines van hoge kwaliteit. Hij past daarmee volledig in onze professionele aanpak.”

Topsponsor

Voetbaldrukker beschikt één keer per jaar over een skybox in de Mercedez-Benz Lounge. Op deze dag nodigt Peeters alle bedrijven uit die een advertentie hebben geplaatst in het presentatiemagazine van FC Volendam. "Zo geef ik iets terug aan de mensen en dat wordt altijd gewaardeerd."

Voor geboren en getogen Limburger Peeters is Volendam niet om de hoek. “Toch proberen we bij zoveel mogelijk wedstrijden aanwezig te zijn. Als we naar Volendam komen, dan voelen we de saamhorigheid en gezelligheid. Na een week hard werken is dit een mooi gevoel om de week mee af te sluiten."