Voetbalplezier voor kinderen rond wedstrijden

• dinsdag, 09 sep 2014

Voetbal Experience op zondagmiddagen
Kinderen kunnen voor de wedstrijden op de zondagmiddagen van 14 en 28 september hun lol op. Op het kunstgrasveld naast de Steven van Dorpelhal organiseert FC Volendam voor hen een uitgebreid voetbalparcours. Ze kunnen maar liefst aan zes verschillende spelen meedoen! Alles onder deskundige begeleiding van sportmensen.
‘Naar een wedstrijd gaan moet weer een leuk familie-uitje worden. Waarbij iedereen zin heeft om naar de wedstrijd te gaan omdat het er spannend, gezellig en lekker sportief toegaat. De zondagmiddagen lenen zich daar bij uitstek voor. Dus daar organiseren we nu iets extra’s omheen. Kinderen kunnen de komende twee wedstrijden voorafgaand aan de wedstrijd alvast in de sfeer komen op onze Voetbal Experience. Heel leuk en leerzaam om te doen. En na de wedstrijd kunnen ze met hun eigen bal nog op het hoofdveld een balletje trappen. Al dan niet met hun vaders. We zijn een voetbalclub voor alle leeftijden. We hebben nu een prachtig jongerenhome die voor de wedstrijd vol zit en nu zijn de kinderen aan de beurt met een hele leuke voetbalexperience’, aldus algemeen directeur Wim Biesterveld.
Vanaf half 2 is de Voetbal Experience open. Toegang is gratis.