Volendam Beloftes spelen laatste oefenwedstrijd gelijk

• zaterdag, 09 aug 2014

Altijd is een wedstrijd tegen Zwaluwen 30 een onderdeel van de oefencampage en ook mede interessant omdat bij deze tegenstander vaak enkele dorpsgenoten actief zijn. Ditmaal waren dat aanvoerder Niels Joren, Nico Keijzer en GerrySchilder. Zijn broer Frank Schilder is voor dit seizoen verhuist naar De Dijk uit Amsterdam. Een fris spelend Volendam was de eerste helft oppermachtig. Met name de middenvelders lieten zien over veel beweging en kwaliteit te beschikken. In de score werd dat niet voldoende tot uitdrukking gebracht. Hert bleef bij een fraaie goal van Liban Abdulahidie na een steekballetje van Bert Steltenpool de doelman kansloos liet.

In de tweede helft was het al snel 0-2 na een prachtige aanval via Jessey Kuiper en Johan Keijzer. Bert Steltenpool tikte binnen bij de eerste paal. Hierna werden enkele wissels toegepast waarbij enkele A junioren ingepast werden. Volendam geloofde het verder wel waardoor Zwaluwen uiteindelijk, mede door een buitenspel doelpunt tot 2-2 kon terugkomen. Nieuwe aanwinst Ties Evers liet ook in deze wedsstrijd een goede indruk achter.

Opstelling:
Jordi van Stappershoef, Ties Evers, Denzel Pryor (Mike Dooijweerd), Boyd Stevens, Johan Keijzer, Rafik El Hamdi, Carlos Groen, Dylan Mertens, Bert Steltenpool (Jordy Hilterman), Liban Abdulahi (Bowedee Burleson), Jessey Kuiper