Volendams weekend in Zevenhoven

• dinsdag, 06 jul 2010

Op vrijdag 9 en zaterdag 10 juli wordt in het Zuid-Hollandse Zevenhoven een Volendams weekend georganiseerd. Het Volendams Weekend bestaat onder andere uit een feestavond met Volendamse artiesten en een wedstrijd van het eerste elftal tegen de profs van FC Volendam.

Op vrijdag 9 juli vindt er op het parkeerterrein van Sportvereniging Zevenhoven een feestavond plaats met diverse Volendamse artiesten. Vanaf 20.30 uur is de feesttent geopend. Gedurende deze avond zullen Johan Visser, de look-a-like van Jan Smit, en de 3JS optreden.

Op zaterdag 10 juli neemt het eerste elftal van SV Zevenhoven het op tegen FC Volendam. De wedstrijd tussen beide ploegen begint om 16.00 uur.
Voorafgaand aan deze wedstrijd zullen echter ook al diverse voorwedstrijden plaatsvinden tussen de jeugd van Zevenhoven en Volendam. De voorwedstrijden starten om 12.00 uur en zijn rond 15.00 uur afgelopen.

Meer informatie hierover vindt u op www.volendamsweekend.svzevenhoven.nl

Gratis toegangskaarten voor de wedstrijd
Voor de wedstrijd om 16.00 uur zijn vanaf maandag 5 juli een aantal gratis kaarten af te halen bij de administratie van FC Volendam, gevestigd in het Kras Stadion. Wees er snel bij!

{foto1}