Volendamse artiesten voetballen tegen FC Brabant

• zondag, 04 apr 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Op dinsdag 6 april a.s. voetbalt het Volendamse Allstars team genaamd FC Votown in het Kras Stadion tegen FC Brabant. De wedstrijd begint om 19:00 uur en de entree is gratis. In het elftal van FC Votown spelen in ieder geval Jan Smit, Simon Keizer en Jaap Kwakman van de 3Js. Dit team zal worden aangevuld met diverse andere (bekende) Volendammer sporters. De twee teams hebben in het verleden al tweemaal tegenover elkaar gestaan. Op 24 maart 2009 ging de beker naar FC Brabant door een 2-4 nederlaag. Het team van Jan Smit nam op 23 september van het vorige jaar revanche door de Brabanders met 5-4 te verslaan. De beker staat nu dus in Volendam. Zal het FC Votown lukken om deze beker ook in Volendam te houden?