Voor slechts € 15,00 naar MVV Maastricht

• dinsdag, 13 okt 2015

Zondag 18 oktober speelt FC Volendam de vijfde uitwedstrijd van het seizoen tegen MVV Maastricht! Tot nog toe heeft onze trots alle uitwedstrijden in de competitie in volle winst omgezet. Dit willen wij natuurlijk zo houden!! Zullen wij op deze mooie voetbalmiddag weer massaal afreizen en ons als 12de man laten gelden? De Supportersvereniging wil in ieder geval weer bussen laten rijden. Om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen mogen leden van de kidsclub en RKAV Volendam ook tegen het gereduceerde tarief mee! Door een prachtige financiële bijdrage van de stichting Oók FC Volendam kan de supportersvereniging de prijzen verlagen!

De kaartverkoop vindt plaats op:
- Maandag 12 oktober van 19:00 tot 20:00 uur; en
- Dinsdag 13 oktober van 19:00 tot 20:00 uur.

De kosten (inclusief stadionkaartje) zijn:
- € 15,- voor leden van de Supportersvereniging, de Kidsclub en RKAV Volendam en
- € 20,- voor niet-leden.

Kaarten voor eigen vervoer:
Kaarten voor eigen vervoer zijn verkrijgbaar bij MVV bij het uitvak aan de kassa's á 12 euro per kaart.

Overige informatie:
- De vertrektijd van de bussen is vastgesteld om 11:00 uur.
- Vergeet je ledenkaart van de Supportersvereniging, Kidsclub of RKAV niet!
- Op de wedstrijddag geldt een ID-plicht.

Telefonisch bestellen:
Alleen leden van buiten Volendam kunnen telefonisch bestellen.
Het telefoonnummer is 0299-368438. Kaarten kunnen tot max. 0,5 uur voor vertrek worden afgehaald in de bestuurskamer.

Bestellen via E-mail:
We gaan dit als proef proberen. Voorlopig kunnen alléén leden van buiten Volendam via de e-mail (info@sv-volendam.nl)
bestellen. Geef wel je naam, telefoon- en lidnummer door.