Voorbeschouwing LOVE Radio op wedstrijd zondag

• vrijdag, 18 dec 2009
  • Leestijd: 1 minuut

Zoals altijd verzorgt de lokale omroep van Volendam, LOVE Radio een voorbeschouwing op de komende thuiswedstrijd. West-Friesland staat zondag centraal met als gasten: John Steenbrink, al echt vele jaren lang een trouwe supporter van FC Volendam en hij schrijft ook colums in het supportersblad van de Supportersverenging Volendam. Daarnaast is Aaron Meijers rond 13:30 uur te gast in de uitzending, ook afkomstig uit Andijk in West Friesland. Door zijn gele kaart van afgelopen zondag is hij tegen Telstar geschorst. De uitzending is komende zondag 20/12 van 12.00 uur tot 14.00 uur vanuit het Kras stadion.

LOVE-radio: FM 106.6, 89.0 kabel, Tv-kanaal 12+ (analoog), Internet Livestream: www.rtvlove.nl