Voorbeschouwingen terug op LOVE Radio

• donderdag, 20 aug 2009
  • Leestijd: 1 minuut

Op verzoek van vele luisteraars is in goed overleg tussen FC Volendam en de Lokale Omroep Volendam-Edam (LOVE) besloten dat de voorbeschouwingen van de thuiswedstrijden van FC Volendam terugkeren op LOVE Radio. Diverse gasten, zoals bijv. spelers en oud-spelers van FC Volendam, zullen weer live vanuit het Kras Stadion met hun deskundig commentaar hun opwachting maken in dit radioprogramma.

De eerste voorbeschouwing zal op maandag 24 augustus tussen 18:00 en 19:30 uur worden uitgezonden voorafgaand aan de wedstrijd FC Volendam – Cambuur. Op vrijdag 28 Augustus volgt tussen 18:00 en 19:30 uur een voorbeschouwing van FC Volendam tegen FC Zwolle.

In verband met deze nieuwe programmering zullen op vrijdag de daaropvolgende programma’s van LOVE Radio een half uur opschuiven. LOVE Clubland begint daarom op de vrijdagen om 19:30 uur en Plat & Blaauw om 20:30 uur.

LOVE Sport Extra, voorafgaand aan de thuiswedstrijden van FC Volendam tussen 18:00 en 19:30 uur op LOVE Radio!Presentatie: Floor Heuyerjans. Techniek: Richard Torenstra en John Molenaar.

LOVE-Radio: FM 106.6, kabel 89.0, TV-kanaal 12+, Internet Livestream: www.rtvlove.nl