Vrijdag 3 maart - Next Generation Netwerkevent

• dinsdag, 21 feb 2017

'Van shoarmazaak tot vakantiemagnaat'

Next Generation maakt zich op voor het derde event van het seizoen 2016/2017. Het eerste Event was in september waar Arnold Mühren een presentatie heeft gegeven. De tweede bijeenkomst was in november. Djoea van Zanten was deze keer de spreker. Djoea vertelde hoe bedrijven een bepaalde waarde uit LinkedIn kunnen halen.

Vrijdag 3 maart Speelt FC Volendam een thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht. Op deze dag organiseert de Next Generation opnieuw een event voor haar leden en businessclub leden. Om u te inspireren wordt deze avond het verhaal verteld over het ontstaan en de ontwikkeling van Corendon. Martin de Boer (Marketing Director Corendon) zal jullie meenemen in het verhaal van Atilay Uslu. Atilay Uslu begon als ondernemer van een shoarmazaak en had alleen een diploma elektrotechniek op zak. Toen hij 16/17 jaar geleden besloot Corendon op te richten, had niemand voorspeld dat Corendon een reisimperium zou worden van dit kaliber.

Wilt u in contact komen met andere ondernemers, leren van andere ondernemers en/of vanuit dit event een gezellige FC Volendam avond beleven? Blok dan 3 maart van 17:00 tot 22:00 in uw agenda!
Bent u een jonge ondernemer en heeft u interesse in een inspirerend netwerkevent? Dan bent u van harte welkom op dit derde Next Generation event van FC Volendam.

Aanmelden kan door te mailen naar nick.hoogebeen@fcvolendam.org