Vrijdag BlaasBoBgame bij FC Volendam

• woensdag, 01 dec 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Vrijdag vindt in de rust van de wedstrijd FC Volendam tegen FC Eindhoven de BlaasBoBgame plaats. Hiermee vragen Jupiler, Coöperatie Eerste Divisie en het Ministerie van Verkeer en Waterstaat je aandacht voor het feit dat alcohol en verkeer niet samen gaan en te zorgen voor een Bob als je bij de wedstrijd van een glaasje alcohol wilt genieten.
Ben jij tijdens de wedstrijd de BoB en wil jij samen met twee vrienden een potje blaasvoetbal spelen en kans maken op leuke prijzen? En op een finaleplaats van de BlaasBoBgames aan het einde van het seizoen? Meld je dan aan bij het BlaasBoBteam dat voorafgaand aan de wedstrijd bij het stadion aanwezig is! Alle deelnemers dienen 18+ te zijn en moeten van tevoren een blaastest doen.