Walid Ould-Chikh voor één seizoen verhuurd aan Roda JC

• vrijdag, 07 jul 2023
  • Leestijd: 1 minuut

Walid Ould-Chikh (23) gaat komend seizoen minuten maken voor Roda JC. De middenvelder wordt door de Limburgse club uit de Keuken Kampioen Divisie voor één seizoen gehuurd. Ould-Chikh staat bij FC Volendam nog onder contract tot de zomer van 2025, met een optie voor nog twee seizoenen.

De in Roosendaal geboren Ould-Chikh speelt sinds 2020 voor FC Volendam. Halverwege oktober 2021 maakte hij in de thuiswedstrijd tegen NAC Breda (1-0 winst) zijn debuut in het profvoetbal. Het jongere broertje van teamgenoot Bilal droeg afgelopen Eredivisieseizoen 27 keer het shirt van FC Volendam. In de uitwedstrijd tegen FC Emmen (1 – 1) scoorde Ould-Chikh zijn enige Eredivisiedoelpunt. In totaal heeft de multifunctionele middenvelder 55 duels voor FC Volendam achter zijn naam waarin hij drie keer goals maakte.

Tekst & foto's: FC Volendam