Welnessboerderij.com nieuw lid businessclub

• woensdag, 06 aug 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Wellnessboerderij is lid geworden van onze Businessclub. Tevens gaat Wellnessboerderij een unit onder de Jaap Jonk-tribune huren en inrichten als wellnesscentrum.
Over de Wellnessboerderij in Egmond aan den Hoef: Bijzondere rituelen, unieke geuren en een eeuwenoude boerderij.Dit zijn de perfecte elementen voor een onvergetelijk verblijf in de Wellnessboerderij.
Lichaam en geest zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en horen in balans te zijn. Daarom besteden ze bij de Wellnessboerderij aandacht aan beide. Behandelingen, eten, drinken; alles is gericht op totale ontspanning. De wensen en behoeften van de klant staan centraal. Op deze manier bereiken we op een gezonde manier het beste resultaat; daar gaat het om.

Kijk voor meer informatie op www.wellnessboerderij.com