Winnaars skybox gastvrij onthaald

• maandag, 18 aug 2014
  • Leestijd: 1 minuut

‘Wat een prachtige plek om de wedstrijd te zien en al dat heerlijke eten! We zijn echt verrast.’
Vijfentwintig seizoenkaarthouders waren uitgeloot om de eerste thuiswedstrijd vanuit een luxe skybox te zien. Met een voortreffelijk warm en koud buffet en gratis drinken. Allen hadden een voetbalvriend of vriendin meegenomen. Het gezelschap was divers en vrolijk. ‘Elk jaar loot de club 25 seizoenkaarthouders uit die met een introducé deze wedstrijd op een luxe manier mogen zien. Gewoonlijk kom je hier nooit, want bedrijven huren de skyboxen meestal af. Dat wij hier nu ook zitten is enorm leuk. Volgend jaar weer een andere groep mensen, maar dit jaar zat ik erbij en dat was een hele leuke belevenis!’, aldus een van de blije winnaars.

{foto1}