Word hét visitekaartje van de FC Volendam Fanshop!

• dinsdag, 06 sep 2022

FC Volendam is op zoek naar versterking voor de Fanshop. Als onderdeel van het Fanshop-team help je met de verkoop van fanartikelen, maar ben je bovenal hét gezicht van de Fanshop. Als visitekaartje ben je verantwoordelijk voor een FC Volendam-waardige uitstraling en gastvrijheid. Daar hoort een nette en goedgevulde Fanshop bij.

Wij zijn opzoek naar jouw hulp:

•    Een werkdag is van 10:30 t/m 17:30 uur.
•    Thuiswedstrijden (vanaf twee uur voor aanvang t/m twee uur na de wedstrijd).
•    Dagen zijn in overleg.

Jouw takenpakket:

•    Je voert verschillende kassawerkzaamheden uit, bestaande uit verkoop van merchandise.
•    Vragen van klanten beantwoorden en advies geven.
•    Je draagt verantwoordelijkheid voor de uitstraling van de Fanshop.
•    Verantwoordelijk voor het netjes houden, bijvullen en het er verzorgd uit laten zien van de Fanshop.
•    Je vindt het leuk om voor, tijdens en na de wedstrijden van FC Volendam te werken.

Dit ben jij:

•    Ervaring met verkopen is een pluspunt (is niet vereist, alles valt te leren).
•    Je bent representatief.
•    Je bent flexibel en collegiaal.
•    Je bent klantvriendelijk en kunt goed communiceren.
•    Je bent 18 jaar of ouder.

Dit bieden wij jou:

•    Werken voor een Eredivisie-club.
•    Exclusieve activiteiten voor medewerkers.
•    Een nulurencontract.

Samen gaan we Vol Voor Oranje, kom je ons daarbij helpen?

Ben jij geïnteresseerd? Stuur dan een mail met jouw motivatie naar info@fcvolendam.org. Tot snel!