Zondag 22 nov. eerste kwalificatie toernooi Deen-Cup

• woensdag, 18 nov 2009
  • Leestijd: 1 minuut

Voorafgaand aan de thuiswedstrijden van FC Volendam worden er altijd wedstrijdjes gespeeld onder naam van ‘de Deen-cup’ door E-pupillen van diverse teams uit de omgeving. De wedstrijden voor de Deen Cup worden gespeeld in het Kras Stadion. Iedere ronde worden twee wedstrijden gespeeld. De winnaars gaan een ronde verder en komen later in het seizoen terug. Aan de clubs die een voorronde hebben gewonnen, geeft de selectie van FC Volendam een trainingsclinic. Deze 16 clubs krijgen twee spelers van FC Volendam op bezoek die een training gaan geven aan de pupillen. De uiteindelijke winnaar van de Deen Cup mag na afloop van de competitie een grote beker in ontvangst nemen. Nu zijn er nog 2 wildcards te winnen voor de Deen-cup en die gaan we op zondag 22 en 29 november weggeven. 24 reeds geselecteerde teams (12 per zondag) werken een toernooi af. De winnaars van beide toernooien mogen deelnemen aan het officiële Deen-cup toernooi. Kom gezellig langs op zondag 22 en 29 november. Beide toernooien beginnen om 12:00 uur en de finales staan gepland om 15:30 uur!